Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Γιώργο μού δίνεις ιδέες... Απεργία πείνας θα κάνω ... έξω απο τους Lions και τους Ρόταρυ...

Γράφει ο Αδαμάντινος

Εγώ θα ρε ρίξω ρε π….
Αυτά είναι πουλάδες, τα καημένα.
Δεν ξέρουν απο σχεδιασμό.
Εγώ όμως ξέρω...
Θα σε ξεπουπουλιάσω...
Ετοίμαζε τις βαλίτσες σου τελείωσες.

Μια παλιά πρόταση μου ήταν να κάνουν μηνύσεις στις εταιρείες τών διοδίων για να...

τελειώσει το θέμα... To ξεκίνησαν επιτέλους...

Μέχρι να βγεί απόφαση θαχεις παει στρατα – στρατούλα. Εκτός αν τους εξαγοράσεις σαν τις ΜΚΟ και τους Περιβαντολλόγους, αυτούς που ζήταγαν η Τουρκία και η Ελλάδα να μη χτίσουν πυρηνικό εργοστάσιο γιατι γίνονται σεισμοί... και άλλες μ....

Ξυπνησανε λίγο... τα βόδια.

Βέβαια έχουμε και τους χέστες... Είναι πολλοί οι καναπεδάτοι.

Στο λέω από τωρα Γιώργο μου. Εχουν πονηρέψει. Άρχισαν να μαθαίνουν να ξεχωρίζουν.

Έρχονται απεργίες πείνας Γιώργο. Την πάτησες μλκ. Δέκα εδώ, δέκα εκεί, δέκα στο Mega. Mπατάρησε η βάρκα. Πάει η Ευρωζώνη. Πάνε οι Δανειστές.

Δεν είμαι σοβαρός αναλυτής. Ποτέ δέν ήμουν. Οι άλλοι όλοι ήταν και είναι... Γιαυτό χρεοκόπησε η χώρα και οι δανειστές έχασαν τα λεφτά τους. Γιαυτό η χώρα δεν παράγει και ότι και να γίνει δεν θα παράγει.

Όποιος και να βγεί επάνω θα τον πατάω. Είναι εύκολο. Δεν λέει κανείς σας. Για σφαλιάρες είστε όλοι.

Φάτε μία.

ΠΗΓΗ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To Blog δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια και τα θέματα που ανεβάζουν αναγνώστες μας τα οποία αποτελούν θέσεις και απόψεις τους.