Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ:ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ..!


Για ακόμα μια φορά νίκησε η διαφθορά στο πλήρως ξεπουλημενο ελληνικό ποδόσφαιρο...χθες σιχάθηκα τον εαυτό μου τον απέναντι μου ,τον διπλανό μου,όλους ,του πάντες। Δεν είμαι Παναθηναϊκός ούτε κι Ολυμπιακός ,κάθισα απλώς να δω το παιχνίδι σαν ένας φίλαθλος του ποδοσφαίρου।Από τα πρώτα 5 λεπτά φάνηκαν οι προθέσεις του λαμογιού που θέλει να λέγεται διαιτητής που έπρεπε να δώσει ήδη δυο σκληρές κίτρινες η μια στον τοροσιδη।Άλλα δεν είναι μόνο αυτό ,μου την έδωσε πιο πολύ το θράσος των παραγόντων του ολυμπιακού ειδικά του χοντροκωλη πρόεδρου που το παλικάρι ζει στον δικό του κόσμο!Άντε ρε μπασταρδάκια ολοι σας..!!ξεπουλημενοι χωρίς έλεος και ''τσίπα',ξεδιάντροποι.!!!Πετιέται ο χοντροκωλης βαρέλα (σαν τον μικρο αδελφό του πάγκαλου είναι)και λέει ότι έπρεπε να ήταν 3-0 απ το πρώτο ημίχρονο και δεν ξέρει τίποτα άλλο,δεν ήξερε αν ''οπαδοί' η' securitαδες δέρνανε τους παίχτες του παναθηναικου।Ειναι λογικό να θέλει να φύγει ο ΣΙΣΕ από τέτοιου απείρου ασχημίας πρωταθλήματος,φαίνεται η ποιότητα του πρόεδρου μιας από της μεγαλύτερες ομάδες του ελληνικού ποδοσφαίρου να δηλώνει οτι δεν τον ενδιαφέρει αν φύγει ένας παίκτης τέτοιας κλάσης ,λέγοντας ειρωνικά κιόλας αν είναι να φύγει, ας φύγει και με φούστα αν θελε ι.
Εγώ αυτό που διέκρινα είναι ότι ο ΠΑΟ νίκησε δίκαια 100% και η νίκη του κλάπηκε από τα λαμόγια του πρωταθλήματος

ΕΔΩ ΞΕΠΟΥΛΙΕΤΑΙ ΟΛΗ Η ΧΩΡΑ ΜΕ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΝΩ ΑΠΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΑΣ , ΔΕΝ ΘΑ ΠΟΥΛΗΘΕΙ ΕΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ..??ΕΝΑ ΜΑΤΣΑΚΙ...???

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To Blog δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια και τα θέματα που ανεβάζουν αναγνώστες μας τα οποία αποτελούν θέσεις και απόψεις τους.